Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi:


1. W jakich godzinach są realizowane dostawy?

Dostawy są realizowane w przedziale od godz. 16:00 do godziny 24:00.


2. Czy dostawy realizowane są codziennie?

Realizujemy dostawy od niedzieli do piątku. W piątek dostarczamy 2 zestawy (na sobotę i niedzielę).



3. Czy można wybrać przedział czasowy dostawy?

Ze względów logistycznych możemy zaznaczyć jedynie przedział od godziny 16:00 do godziny 24:00.



4. Do której należy złożyć zamówienie, żeby otrzymać je następnego dnia?

Nie ma takiej możliwości. Wszystkie zamówienia w tygodniu złożone do godz. 14.00 realizowane są w ciągu 3 dni. roboczych.



5. Czy w trakcie trwania abonamentu mogę zmienić adres dostarczenia?

Oczywiście, można zmienić adres, a także wstrzymać dietę lub ją anulować.


6. Czy możliwe jest wstrzymanie dostawy?

Tak, pod warunkiem, że odbędzie się to TELEFONICZNIE na nr +48510509510 


7. Czy podczas trwania abonamentu można zmieniać kaloryczność lub samą dietę?

Tak, kaloryczności lub samą dieta może być zmieniona w trakcie trwania abonamentu TELEFONICZNIE  na nr +48510509510 


8. Czy mogę podgrzewać posiłki w mikrofalówce?

Tacki obecnie używane przez CitiFit Catering pochodzą tylko od certyfikowanego dostawcy i nadają się do bezpiecznego podgrzania w mikrofalówce

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl